• Hurtig levering
  • Bredt udvalg
  • Frakt 29 kr

Vilkår og betingelser

Hos oss på Nordictest.no kan du kjøpe nøye utvalgte produkter fra ulike leverandører. Vi tilbyr et nøye utvalgt utvalg av de rimeligste hurtigtestene.

Disse kjøps- og leveringsbetingelsene gjelder for alle kjøp og bestillinger gjort på www.nordictest.no av kunder bosatt i Norge. Vi i Nordictest.no følger forbrukerlovgivningen i kundens land hvor det er foreskrevet av EU-forskrifter.
Som kunde hos Nordictest.no har du rett til å be om informasjon om dine personopplysninger. Du har også rett til å be om at dine personopplysninger endres eller slettes.

Har du spørsmål, kontakt oss på hey@nordictest.se. Vi vil komme tilbake til deg så snart vi kan, og vi tar sikte på å svare deg innen 48 timer på hverdager.

Kjøpe

En kjøpsavtale inngås når du velger å sende en bestilling i kassen. Ordrebekreftelse genereres da automatisk av vår database uten manuell gjennomgang. Dersom det oppstår en eventuell feil i bestillingen vil vi kontakte deg for å behandle saken videre, dette kan gjelde dersom du ved reservasjon får annet leveringstidspunkt eller andre uforutsette hendelser.

Priser

Alle produkter vi selger kan brukes i Sverige. Totalkostnad inkludert fraktkostnad og eventuelle andre avgifter og moms er inkludert i totalprisen du ser i kassen. Tilbud og rabattkoder/gavekort er tydelig spesifisert i kassen. Eventuell lagerstatus vises alltid på produkt-/varesiden og vi forbeholder oss retten til å selge ut.
Prisjusteringer kan også skje når som helst uten varsel.
Betalingsbetingelser er angitt i handlekurven avhengig av valgt betalingsmåte.

Fraktbetingelser er angitt i handlekurven avhengig av valgt fraktmetode.

Salg til mindreårige

Nordictest.no inngår kun avtale med en voksen (18 år og over), alternativt en mindreårig med tillatelse og godkjenning fra en verge. Mulige unntak er i henhold til Foreldreloven.

Gavekort og rabattkoder

Har du en gavekortkode eller en rabattkode, skriv inn denne i kassen. Gavekortkoden skrives inn nøyaktig slik du mottok den, med store bokstaver dersom du har bokstaver i og er gyldig i 1 år. I noen tilfeller kan ikke rabattkoder kombineres med hverandre eller med aktuelle kampanjer. Kun ett gavekort/rabattkode om gangen kan legges inn i kassen.

ANGRERETT - RETUR

Retur av ordre - Angrerett

Du som kunde har alltid rett til å pakke ut varene og kontrollere eventuell funksjon og finish på produktet. Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, kan du selvfølgelig kansellere og returnere produktene til oss innen 30 dager etter at du har mottatt pakken. Ved dellevering gjelder den 14 dager etter at du har mottatt siste vare på din innlagte bestilling. Angreretten gjelder ikke dersom du bryter forseglingen på testen din. Produktet og emballasjen skal være komplett og i salgbar stand. Varen du velger å returnere må være pakket i medfølgende emballasje og originalemballasje. Merk at originalemballasjen ikke skal brukes som ytterkartong da produktet kan bli skadet. Så du bør pakke varen skikkelig med emballasje slik at du ikke risikerer verdiforringelsesfradrag.

Hvis produktet blir skadet eller tapt på grunn av din uforsiktighet, mister du angreretten.
Når du ønsker å benytte deg av angreretten, pakker du varen og sender den tilbake til oss med firmapakke. Du som kjøper er ansvarlig for returfrakten.

Transportansvar

Transportansvar betyr at vi er ansvarlige for at forsendelsen når deg intakt fra oss. Ved retur er du ansvarlig for varene og forsendelsen fra deg til oss. Du bør derfor lagre alle forsendelsesnummer fra din speditør slik at du kan bevise at du har overlevert varen til din speditør dersom den er skadet eller tapt. Pakk derfor varene ekstra nøye slik at de ikke blir skadet under reisen og bruk et alternativ der du kan spore forsendelsen.

Returadresse:

Socialfish AB
Org.nr: 556986-4068
Skogstorpsvägen 8
832 96, Frösön

Avskrivningsfradrag

Vi forbeholder oss retten til å foreta verdiforringelsesfradrag ved eventuell retur av varen dersom varens tilstand er endret i en slik grad at den ikke lenger kan selges til annen kunde uten å gjøre fradrag i salgsprisen.

Refusjon

Tilbakebetaling skjer innen 14 dager etter at vi har mottatt melding om at du har benyttet deg av angreretten. Vi forbeholder oss imidlertid retten til å vente på bevis på at returen er sendt til oss eller alternativt når vi har mottatt returen. Deretter skjer en betaling som kan ta 5-7 bankdager. Refusjonen gjøres også med samme betalingsmåte som opprinnelig ble brukt.

KLAGE

Klagerett

For å kunne klage til speditør på fraktskader, må skademelding være oss i hende senest 14 dager etter mottak av varen. Nordictest.no anvender forbrukerkjøpslovens klagerett, som betyr at du har tre års klagerett etter at du har mottatt varen. Dette forutsetter at alle pleieanvisninger følges og at normal pleie følges. Ved klage ta kontakt med vår kundeservice på hey@nordictest.se med beskrivelse og evt. bilder av skaden. Vi vil igjen ta kontakt med leverandøren som har hovedansvaret vedrørende din klage, vi vil da sende deg en returfraktseddel på e-post som du legger ved transportemballasjen. Klagen vil bli gjennomgått og godkjent av leverandøren. Når klagen er godkjent, erstatter vi deg med en ny vare.

Ta kontakt ved klage:

Socialfish AB
Org.nr: 556986-4068
Skogstorpsvägen 8
832 96, Frösön

BETALINGSMETODE

Du kan velge følgende betalingsalternativer;

  • Paypal
  • Stripe

LEVERINGER

Lagervarer:

Normal leveringstid er 1-4 virkedager etter at vi mottar bestillingen din. Dette gjelder hos Postnord. Dette gjelder varer som er på lager for omgående levering. I unntakstilfeller hender det at vår transportør ikke leverer pakker daglig til enkelte pakkeformidlere, i så fall kan leveringstiden bli noe forlenget. Dette gjelder i hovedsak pakkeformidlere i mindre befolkede områder.

Bestillingsvarer:

1-3 uker avhengig av hvilke produkter som bestilles. Innen 24 timer etter at bestillingen er lagt inn, vil du motta en melding med planlagt leveringstid. Dersom det er noen avvik vil vi kontakte deg på e-post så snart vi får kjennskap til dette.

Leveringsmåte

Levering av bestilte varer skjer med Postnord.

Uutløst ordre

Dersom du ikke løser inn pakken fra ditt utleveringssted, vil pakken automatisk bli returnert til oss etter ca 14 dager og du vil bli belastet for returfraktkostnaden på opptil 499 SEK. Dette gjelder Postnord-agenter.

For tyngre eller voluminøse varer tilkommer også en kostnad i henhold til gjeldende frakttabell. Dersom du har valgt faktura som betalingsmåte er det viktig at du kontakter Klarna for å unngå mulige purregebyrer og forsinkelsesrenter. Erstatning av uavhentede pakker sendes gjennom ny faktura via Klarna.

Leveringsforsinkelse

Hos oss har du rett til å heve kjøpet uten ekstra kostnad ved forsinkelse mot lovet leveringstid. Hvis vi blir oppmerksomme på leveringsforsinkelser av bestillingen din, vil vi kontakte deg umiddelbart via e-post eller telefon.

Personvernerklæring

Nordictest.no streber alltid etter å ivareta og beskytte din personlige integritet.
Gjennom din registrering og/eller bestilling godtar du at Nordictest.no lagrer og bruker informasjon om dine kjøp og kontaktinformasjonen du oppgir. Dataene lagres og brukes slik at vi kan oppfylle våre forpliktelser overfor deg og bedre tilfredsstille dine behov som kunde og gi deg den beste servicen. Dette betyr at informasjon om deg også videreformidles til vår faktureringspartner Klarna og nåværende logistikkpartner. Dataene lagres og brukes også til informasjons- og markedsføringsformål. Dette betyr at Nordictest.no, med mindre du motsetter deg det skriftlig, vil bruke dine personopplysninger til å kontakte deg via e-post med nyhetsbrev, direkte markedsføring eller markedsundersøkelser. Du har selvfølgelig muligheten til å varsle oss skriftlig når som helst at du protesterer mot behandlingen av dine personopplysninger for markedsføringsformål til hey@nordictest.se så hjelper vi deg videre.

Betalingstransaksjoner, kortbetalinger og fakturabetalinger håndteres av vår betalingspartner Klarna for å garantere rask og sikker betaling.

TVIST

Klager eller kommentarer må kommuniseres til Nordictest kundeservice på e-post; hey@nordictest.se.

Hvis du ikke er fornøyd med vår håndtering av saken din, er du velkommen til å kontakte din lokale forbrukerrådgiver eller Allmänna Reklamationsnämnden (ARN). Vi følger alltid ARNs anbefalinger.

FORCE MAJEURE

Nordictest.no er fritatt for straff for manglende oppfyllelse av visse forpliktelser i henhold til denne avtalen. Dersom unnlatelsen er basert på en formildende omstendighet som beskrevet nedenfor og omstendigheten hindrer, kompliserer eller forsinker ytelsen.
Unntakende omstendigheter inkluderer handlinger eller unnlatelser fra myndigheter, ny eller endret lovgivning, konflikt på arbeidsmarkedet, blokade, brann, flom, sabotasje eller storulykke. Force majeure omfatter myndighetsvedtak som påvirker marked og produkter negativt, for eksempel vedtak om advarselstekster, sal